
Over St Jansdal
Gastvrijheid, je hart openstellen voor gasten
Het St Jansdal heeft vijf sterren en een tweede plaats voor gastvrijheidszorg behaald tijdens het Nationaal Congres Gastvrijheidszorg 2013 in Ede. Gastvrijheidszorg met Sterren is een waarderingssysteem voor de kwaliteit van de gastvrijheidszorg in zorginstellingen. Het maximaal aantal sterren dat deelnemers kunnen behalen, ligt sinds vorig jaar op vijf. Het allerbelangrijkste van gastvrije zorg is volgens het St Jansdal dat je je hart openstelt voor gasten. Mensen moeten zich thuis voelen.
Aandacht voor patiënt en medewerkers
Binnen het St Jansdal wordt hard gewerkt aan gastvrijheid en klantgerichtheid. Gastvrijheid betekent voor het St Jansdal hoge kwaliteit, een goede ambiance, maar vooral vriendelijk en betrokken personeel. Het geheim: aandacht voor de patiënt en constante aandacht voor de medewerkers. Met dit mooie resultaat hebben patiënten uit de regio de beschikking over een vijfsterren ziekenhuis.
Je zorgt voor elkaar
De missie van St Jansdal is: ‘Met liefde en compassie de beste zorg verlenen in een helende omgeving’ of heel eenvoudig en gewoon gezegd: ‘Je zorgt voor elkaar.’ Kijk voor meer informatie op de website van St Jansdal.
Zorgkaart Nederland
St Jansdal neemt actief deel aan ZorgkaartNederland. Dit houdt in dat het ziekenhuis patiënten vraagt hun mening te geven over St Jansdal via de website www.zorgkaartnederland.nl. Zorgkaart Nederland is een neutraal en onafhankelijk platform met betrouwbare en actuele informatie en een initiatief van Bohn Stafleu van Loghum (BSL) en Patiëntenfederatie NPCF. Ons ziekenhuis hoopt op veel kwalitatieve waarderingen. Op basis van deze reacties kan de zorgverlening nog verder verbeterd worden.